poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Podsumowanie marca



Podsumowanie marca


 Przeczytałam 9 książek co daje 39% mojego celu (100) ,

  o łącznej długości 3323 stron (108 stron dziennie).


Zaskoczenie miesiąca:

Fiction -  "Rok 1984" George Orwell 
Non-fiction -  "Forbidden" Tabitha Suzuma







Rozczarowanie miesiąca:

Fiction - "Feral"  Kate Wild

Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.


Stosunek książek z biblioteki do tych własnych:

Z biblioteki - 57%
Zakup własny - 43%


Alfabetyczny spis tytułów:
"Bez skazy" Sara Shepard 8/10
"Czerwona Azalia" Anchee Min 7/10
"Feral" Kate Wild 6/10
"Forbidden" Tabitha Suzuma 8/10
"Krąg" Mats Strandberg 7/10
"Nevermore. Kruk" Kelly Creagh 6/10
"Pretty Little Liars" Sara Shepard 8/10
"Przykry początek" Lemony Snicket 7/10
"Rok 1984" George Orwell 10/10!
"W dżungli samotności" Beata Pawlikowska 7/10

A jak Wasz marzec? :)

4 komentarze:

  1. Widzę, że ja trochę mniej przeczytałam. Bo sześć ;) Chorowałam. Mogło być lepiej, postaram się w kwietniu. Chcę właśnie przeczytać "Przykry początek" Lemony Snicket. Może napisałabyś recenzję?
    Zapraszam do siebie http://biblioteczka-zienki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) Choć kiążkę czytałam głównie dlatego, żeby przypomnieć sobie jakieś pojedyncze słówka angielskie przed konkursem, spodobała mi się i może sięgnę po następne części. Są to krótkie i przyjemne książeczki.

      Usuń
  2. Niezły wynik, gratuluję. :) Przypomniałaś mi tym samym, że powinnam w końcu rozejrzeć się za "Rokiem 1984", bo niestety wciąż nie miałam okazji tej książki przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...