poniedziałek, 18 marca 2013

Stosik gwiazdkowo-urodzinowo-wymiankowy#1

Stosik gwiazdkowo-urodzinowo-wymiankowy



Od dołu:

Markus Zusak - Złodziejka książek (znalezione w rodzinnej bilbioteczce)
Carlos Ruiz Zafón - Cień wiatru (jw.)
Carlos Ruiz Zafón -  Gra anioła (jw.)
Dee Shulman - Gorączka 1 (zakup własny - promocja w Empiku)
Lionel Shriver - Musimy porozmawiać o Kevinie (jw.)
Kate Wild - Feral (wymiana na lc)
James Dashner - Więzień labiryntu (jw.)
James Dashner -  Próby ognia (prezent urodzinowy)
Marie Lu - Legenda Rebeliant (jw.)
John Green - Gwiazd naszych wina (jw.)
Claudia Gray - Wieczna noc (prezent gwiazdkowy)
Cassandra Clare - Mechaniczny książę (jw.)

Przeczytane zaznaczyłam pogrubieniem.

8 komentarzy:

  1. Sporo się tego nazbierało! Czekam na recenzje i życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Złodziejkę książek" i serię Zafóna. Z chęcią podkradłabym "Próby ognia" i "Gwiazd naszych wina". Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje :).

    OdpowiedzUsuń
  3. "Cień wiatru" ojj... jak ja lubię tę książkę. :D
    "Gra anioła" jest mi obca, ale z chęcią bym przeczytała.
    Pozazdrościć. :D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacne stosisko. Zafóna czytałem, obie uwielbiam, a Zusak czeka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik. Najbardziej ci zazdroszczę książek Zafóna, oraz "Złodziejka książek" i "Gwiazd naszych wina". "Gorączka" umnie leży na półce i czeka na przeczytanie, mam nadzieje że będzie dobra. :)
    Życze miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik, jest na czym oko zawiesić! Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proponuję jak najszybsze przeczytanie "Złodziejki Książek" : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...