poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Podsumowanie lutego


 Przeczytałam 12 książek co daje 29% mojego celu (100) ,

   o łącznej długości 3372 stron (121 stron dziennie).



Zaskoczenie miesiąca:

Fiction - "Legenda. Rebeliant"/"Podzieleni"
Non-fiction -  "Gwiazd naszych wina" (Wiedziałam, że mnóstwo osób wystawiło tej książce wysokie oceny i bałam się, że nastawiam się na genialną powieść - nie zawiodłam się.)



Rozczarowanie miesiąca:

Fiction - "Światła pochylenie"
Non-fiction -  "Studnia i wahadło"

Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.

W tym miesiącu wprowadzam coś nowego, a mianowicie procentową ilość książek z biblioteki i zakupionych:

Z biblioteki - 72%
Zakup własny - 28%

Bardzo dobry wynik, który nie bierze jednak pod uwagę książek zakupionych, a nieprzeczytanych :)

Alfabetyczny spis tytułów:

"Chata wuja Toma" - Harriet Beecher Stowe 8/10
"Cień wiatru" - Carlos Ruiz Zafón 8/10
"Ciepłe Ciała" - Issak Marion 7/10
"Gwiazd naszych wina" - 10/10!
"Legenda. Rebeliant" - Marie Lu 9/10
"Oskar i Pani Róża" - Éric-Emmanuel Schmitt 8/10
"Podzieleni" - Neal Shusterman 9/10
"Studnia i wahadło" - Edgar Allan Poe 6/10
"Światła pochylenie - Laura Whitcomb 5/10
"Zagubiony heros" - Rick Riordan 7/10
"Zoo City" - Lauren Beukes 5/10
"Życie Pi" - Yann Martel 7/10

Jak prezentuje się Wasz luty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...