wtorek, 26 marca 2013

Moje TBR (to be read) na luty/marzec

 Moje TBR (to be read) na luty/marzec


Zdjęcie można powiększyć klikając na nie :)
Markus Zusak - Złodziejka książek
Carlos Ruiz Zafón - Cień wiatru
Carlos Ruiz Zafón -  Gra anioła
Dee Shulman - Gorączka 1
Lionel Shriver - Musimy porozmawiać o Kevinie
Kate Wild - Feral
James Dashner - Więzień labiryntu
James Dashner -  Próby ognia
Marie Lu - Legenda Rebeliant
John Green - Gwiazd naszych wina
Claudia Gray - Wieczna noc
Cassandra Clare - Mechaniczny książę
Lemony Snicket - A Series of Unfortunate Events The bad beginning
Laura Whitecomb - Światła pochylenie
Rachel Caine - Wampiry z Morganville. Księga 2: Nocna aleja, Maskarada szaleńców
Beata Pawlikowska - W dżungli samotności
Neal Shusterman- Podzieleni
Rick Riordan - Zagubiony Heros
Yann MartelŻycie Pi   
Mario Giordano - Eksperyment Black Box
Mary Hooper - Siostra 
Lauren Beukes - Zoo city (nie ma na zdjęciu)



Prawdopodobnie nie uda mi się przeczytać wszystkiego, bo trochę tego jest, ale muszę nadrabiać zaległości. Część powieści już skończyłam (pochylenie), więcej przede mną!
Kupuję za dużo książek...

_______________________________________

Książki własne poszły w odstawkę na rzecz tych z biblioteki i Kindle'a, ale marzec się jeszcze nie skończył :)

Sugestie za co zabrać się najpierw z nieprzeczytanych? :)

9 komentarzy:

  1. Część z tych książek przeczytałam, część mam w planach. Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, tyle wspaniałości!
    Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne książki!
    Najbardziej ci zazdroszczę "Gwiazd naszych wina" i "Złodziejka książek". Książka "Gorączka" czeka u mnie na swoją kolej, tak samo jak "Mechaniczny książe".

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gwiazd naszych wina" przeczytałam i jestem zachwycona(zapraszam na recenzję), "Feral" to jak dla mnie niewypał, pragnę trylogii Dashnera, "Podzielonych" mam w planach (posiadam).
    Pozdrawiam i miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również oczarowała mnie GNW, a Feral właśnie zaczęłam i chyba spodziewałam się czegoś innego... Podzieleni bardzo mi się podobali, co możesz zobaczyć w recenzji :)

      Usuń
  5. Strasznie polecam Ci "Złodziejkę książek" - niesamowicie wzruszająca pozycja, która na długo pozostaje w pamięci ;) "Cień wiatru" to też kawał bardzo dobrej literatury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień już za mną, zrecenzowany :) Kusi mnie "Złodziejka" ze względu na nietypową perspektywę.

      Usuń
  6. Uwielbiam "Życie Pi", "Musimy porozmawiać o Kevinie" i "Cień wiatru". A "Złodziejkę książek" muszę sobie wreszcie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :) Ja też w najbliższym czasie planuję przeczytać 'Cień wiatru' i 'Życie Pi'. + niezłe recenzje, dodaje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...