poniedziałek, 4 lutego 2013

Podsumowanie stycznia

Styczeń był dobrym czytelniczo początkiem 2013 roku :)

Przeczytałam 17 książek z mojego celu 100 (17%),

 o łącznej długości 4881 stron (157,5 stron dziennie).




Zaskoczenie miesiąca:

Fiction - Enklawa  
Non-fiction -  I nie było już nikogo

Rozczarowanie miesiąca:

Fiction - Siostra
Non-fiction - Zapałka na zakręcie

Zaznaczam, że to nie to samo co najlepsze i najgorsze książki, gdyż z ocen można dowiedzieć się jak podobała mi się dana pozycja.


Alfabetyczny spis tytułów:
Drapieżna ciemność - Alexsandra Ivy 3/5
Duma i uprzedzenie - Jane Austen 5/5
Eksperyment Black Box - Mario Giordano 4/5
Enklawa - Ann Aguirre 4/5
Eve - Anna Carey 3/5
Hiszpańskie oczy - Maria Nurowska 4/5
I nie było już nikogo - Agatha Christie 4/5
Mechaniczny Aniół - Cassandra Clare 5/5
Miłość kąsa - Lynsay Sands 2/5
Morderstwo w Orient Ekspressie - Agatha Christie 4/5
Portret Doriana Graya - Oscar Wilde 4/5
Siostra - Mary Hooper 3/5
Syn Cienia - Jon Sprunk 3/5
Wichrowe Wzgórza - Emily Bronte 5/5
Zapałka na zakręcie - Krystyna Siesicka 2/5
Zapiski na pudełku od zapałek - Umberto Eco 3/5
Zemsta - Aleksander Fredro 4/5

A jak Wasz styczeń? :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku! Z tych pozycji czytałam Zemstę, I nie było już nikogo. Chętnie sięgnęłabym po Dumę i uprzedzenie, Wichrowe wzgórza i Eve.:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto od czasu do czasu sięgnąć po klasyki :)
    Ja najbardziej polecam Mechanicznego Anioła, bo kocham Cassandrę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, to baaaaardzo dobry wynik. ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...