sobota, 19 stycznia 2013

TOP 12 książek 2012 roku


TOP 12 książek 2012 roku 

Rok 2012 dawno za nami, więc postanowiłam pokazać 12 książek, które mnie urzekły.
Nie były one wszystkie wydane w 2012, ale przeczytałam je w minionych dwunastu miesiącach :)

Trochę oszukałam i serie potraktowałam jako jedną pozycję ;) W większości w zestawieniu mam sequele,


1) Miasto zagubionych dusz - Cassandra Clare

   


3) Jutro 5 Gorączka, Jutro 6 Cienie, Jutro 7 Po tamtej stronie świtu- John Marsden




 4) Las zębów i rąk, Śmiercionośne fale - Carrie Ryan


5) Dobrani - Ally Condie



6) W otchłani - Beth Revis


7) Delirium, Pandemonium - Lauren Olivier


8) Niezgodna - Veronica Roth


9) Brzydcy, Śliczni, Wyjątkowi - Scott Westerfield


10) Bezduszna, Bezzmienna Bezgrzeszna, Bezwględna - Gail Carriger



11) Cienie na księżycu - Zoe Marriott




12) Życie, które znaliśmy - Susan Beth Pfeffer



Niestety nie ma tu żadnej książki polskiego autora oraz sama fantastyka, głównie YA. Mam nadzieję na więcej ciekawych pozycji naszych ojczystych autorów.
TYLKO JEDEN TYTUŁ NIE JEST SERIĄ: "Cienie na księżycu" - jeśli nie macie czasu na długie czytanie lub wolicie więcej treści w jednym tomie, polecam tę pozycję.

Chętnie zobaczę jak wygląda wasze TOP12 minionego roku :)

 

2 komentarze:

  1. O.o Ciekawie, ciekawie, trza przeczytać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Igrzyska" i moim zdaniem są genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...