niedziela, 17 czerwca 2012

"Zaklinacz koni" Nicholas Evans

Tytuł: Zaklinacz koni
Autor:
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Ocena: 9/10

Książka bardzo mi się podobała.
Myślałam, że jest to powieść o koniach, gdyż była polecana na forum jeździeckim, ale się myliłam.
Była to szczęśliwa pomyłka, której bynajmniej nie żałuję.
Nie sprawdziłam opinii, co wyszło mi na dobre. Może zraziłyby mnie do tego wspaniałego dzieła?
Jest to romans, ale niepłytki, osadzony w ciekawym tle. Miłość bohaterów nie jest przytłaczająca i nie wpycha się, wbrew woli czytelnika, na pierwszy plan.
Książka bardzo mi się podobała, pochłonęłam ją.
Polecam! Nawet tym, którzy nie lubią tego typu powieści, a może szczególnie im, by przekonali się, jak piękne potrafią one być.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...