niedziela, 17 czerwca 2012

"Weronika postanawia umrzeć" Paulo Coelho

Tytuł: Weronika postanawia umrzeć
Autor:
Wydawnictwo: Drzewo Babel


Być może przeżywam chwilowe zainteresowanie Coelho, nie wiem.
W każdym bądź razie podobają mi się jego książki.
Po przeczytaniu tej, zastanawiałam się nad kilkoma rzeczami.
Co ja by,m zrobiła gdyby został mi tydzień życia?
Prawdopodobnie, czerpałabym z niego garściami, zapełniała wspaniały album wspomnień, by nie żałować, że nie zdążyłam czegoś zrobić. Zdałam sobie sprawę, że nie mogę czekać, aż życie zacznie być barwne i ciekawe, tylko samemu sprawić by takie było.
Może dla wielu te wnioski są płytkie, bezsensowne i każdy wie o tym, od samego początku, jednak warto takie rzeczy sobie przypominać, gdyż zapominamy o rzeczach które wydają się nam normą.
Najciemniej jest zawsze pod latarnią.
Norma - nie ma czegoś takiego. Są tylko zasady zaakceptowane przez większość, niepisane, ale obowiązujące każdego z nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...