niedziela, 17 czerwca 2012

Igrzyska śmierci Autor: Suzanne Collins

Tytuł: Igrzyska śmierci
Autor:
Wydawnictwo: Media Rodzina
Po książkę sięgnęłam dopiero po wizycie w kinie, także kolejne wydarzenia nie były dla mnie zaskoczeniem.
Hmm...
Pierwsze co rzuca się w oczy, patrząc jeszcze na okładkę, to opinie autorów światowej sławy tj. Stephen King czy Stephanie Meyer.
Książka zachwyca już od pierwszych stron.
Zdziwiła mnie narracja w czasie teraźniejszym, nie przepadam za tym. Jednak autorce się to udało.
Budowała napięcie, stopniowo, idealnie odwzorowywała atmosferę, jaką wyobrażałabym sobie, uczestnicząc lub oglądając takie Igrzyska.
Pani Collins świetnie poradziła sobie również z dylematami moralnymi, nękającymi bohaterów.
Nie ma tu postaci całkiem złych i całkiem dobrych, co jest dużym plusem.
Ogólne wrażenie po przeczytaniu książki to: "Kiedy przeczytam kolejną część?". Nie mogę się już doczekać.
Jedna z lepszych książek, jakie przeczytałam.

2 komentarze:

  1. Słyszałam dużo o tej książce, ale jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać. Niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem książka jest bardzo dobrze napisana. Po prostu cudowna.


    http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2013/12/tytu-igrzyska-smierci-autor-suzanne.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...